Algemene Ledenvergadering “Duurzaam Sporten in De Werft”

Datum donderdag 21 mrt 2019
Tijdstip 19:45 - 23:00 uur
Locatie de Werft
Adres Huygenstraat 73 5171 EP Kaatsheuvel
Website bekijken
Het bestuur van de Kaatsheuvelse Ondernemers Sociëteit (KOS) nodigt u hierbij van harte uit voor haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Deze Algemene Ledenvergadering wordt dit jaar gehouden op donderdag 21 maart 2019 in het Sportcafé van “De Werft”, Huygenstraat 73, Kaatsheuvel, waar wij deze avond te gast zullen zijn.
De agenda van deze ledenvergadering treft u hierbij eveneens aan.

Klik hier voor de agenda van de ALV
In 2018 is deze nieuwe Sporthal en horecaruimte in het hart van Kaatsheuvel opgeleverd. De exploitatie is in handen Joost de Jong van Hydra Sport. Hydra Sport exploiteert 10 verschillende zwem-,sport-& cultuurcentra~, waaronder Sporthal de Werft in Kaatsheuvel en sport- en cultuurcentrum De Wetering in Loon op Zand.

Sporthal De Werft bestaat uit een grote sporthal, een kleinere sportzaal, een dansstudio en een kantine met uitgebreide keuken. De accommodatie is te gebruiken voor diverse sportdoeleinden. Dankzij de uitgebreide tribunecapaciteiten is de sporthal zeer geschikt voor kampioenschappen, toernooien, sportieve bedrijfsuitjes en grote evenementen.
Wanneer je in de sporthal staat, zie je pas hoe ontzettend groot deze nieuwe sporthal is: bijna 60 meter lang en 24 meter breed. Het enige wat nog herinnert aan het gesloopte ontmoetingscentrum is de naam “De Werft”. Vanuit de bescheiden bar, direct na de entree, kijk je door de glazen wanden de immense sporthal in. Het complex beschikt ook over een DoJo met een mat van 10x10.
De nieuwe Werft is als eerste sporthal in Nederland een toppunt van duurzaamheid en meer dan energieneutraal; er wordt zelfs energie teruggegeven aan de leverancier! Van de zonnepanelen op het dak worden er 224 eigendom van de coöperatie ECLoZ voor het project Werftzon.

U wordt op donderdag 21 maart a.s. tussen 19.45 uur en 20.00 uur verwacht in het Sportcafé van De Werft. Om 20.00 uur start de ledenvergadering waarbij het bestuur van de KOS het gevoerde beleid van 2018 aan haar leden zal verantwoorden en uw instemming zal vragen voor haar voornemens voor 2019. Zoals is aangegeven op bijgaande agenda zijn de heren Toni Smits, secretaris, en Tjerk van den Hout, bestuurslid, aftredend. Zowel de heer Toni Smits als de heer Tjerk van den Hout hebben zich herkiesbaar gesteld.
Omstreeks 21.00 uur wordt u onder begeleiding van medewerkers van Hydrasport door dit nieuwe sportcomplex rondgeleid. Bij grote belangstelling zullen er meerdere rondleidingen in kleinere groepen plaatsvinden. Aansluitend is er een gezellige en informele borrel nabij de bar, waarbij u uw sportieve ervaringen met elkaar kunt delen. Het bestuur van de KOS stelt voor deze avond per persoon drie consumptie-munten ter beschikking.

Route en parkeren
Rondom De Werft is er voldoende gelegenheid om te parkeren. Indien u sportief met de fiets komt, is er bij de ingang voldoende stallingsplaats.

Inschrijven?
Een Algemene Ledenvergadering van de KOS is een avond om niet te missen! Schrijf dus uiterlijk vrijdag 15 maart a.s. in via onderstaand inschrijfformulier (eerst inloggen). Na inschrijving ontvangt u van ons per e-mail de bevestiging van uw inschrijving.

Wij rekenen op uw aanwezigheid, inbreng en interesse. Graag tot 21 maart a.s. bij Sporthal De Werft in Kaatsheuvel!

Kaatsheuvelse Ondernemers Sociëteit
Antoine van Grinsven, voorzitter

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 19-03-2019.