Afgelast vanwege de ontwikkelingen rondom het Coronavirus : Algemene Ledenvergadering

Datum donderdag 19 mrt 2020
Tijdstip 19:45 - 01:00 uur
Locatie Restaurant Het Wapen van Kaatsheuvel (Europarcs)
Adres Van Haestrechtstraat 24 in Kaatsheuvel
Website bekijken
Deze Algemene Ledenvergadering wordt dit jaar gehouden in “Het Wapen van Kaatsheuvel” op het Europarcs Resort Kaatsheuvel aan de Van Haestrechtstraat 24 in Kaatsheuvel. De KOS was blij verrast met de spontane uitnodiging van Robert Blok. Robert Blok ontvangt de leden van de KOS exclusief vóórdat het Resort op 1 april a.s. daadwerkelijk open gaat!

De agenda van deze ledenvergadering treft u hierbij eveneens aan.
Klik hier voor de agenda van de ALV
Eind 2019 is er een aanvang gemaakt met de ontwikkeling van Europarcs Resort Kaatsheuvel. Op dit resort gaat de familie Blok maar liefst twee restaurants exploiteren in één pand, genaamd “Het Wapen van Kaatsheuvel”. De familie Blok is geen onbekende in Kaatsheuvel. Naast Restaurant Grillig in Kaatsheuvel exploiteren zij inmiddels vier andere restaurants in onze omgeving met de namen Montmartre en Grillig.

In “Het Wapen van Kaatsheuvel” is het ene restaurant een grand-café met 100 zitplaatsen, waar de nadruk ligt op lunch en pannenkoeken. Het andere restaurant is een steakhouse met eveneens 100 zitplaatsen, waar met name gerechten van de houtskoolgrill op de kaart staan.
Bij deze twee restaurants komen nog eens twee terrassen met in totaal ongeveer 250 stoelen, een indoor-speeltuin, een grote buitenspeeltuin, een midgetgolf en een panna-veldje.

U wordt op donderdag 19 maart a.s. tussen 19.45 uur en 20.00 uur verwacht in “Het Wapen van Kaatsheuvel” op Europarcs Resort Kaatsheuvel aan de Van Haestrechtstraat 24 in Kaatsheuvel.

Om 20.00 uur start de Algemene Ledenvergadering, waarbij het bestuur van de KOS het gevoerde beleid van 2019 aan haar leden zal verantwoorden en uw instemming zal vragen voor haar voornemens voor 2020.
Zoals is aangegeven op bijgaande agenda zijn mevrouw Nicole Scheerders (bestuurslid) en de heren Antoine van Grinsven (voorzitter) en Lucien Braat (bestuurslid) aftredend. Zowel Nicole Scheerders als Antoine van Grinsven en Lucien Braat hebben zich herkiesbaar gesteld.
Om 20.30 uur starten de presentaties van Dave Tolboom (Europarcs Resort Kaatsheuvel) en Robert Blok (“Het wapen van Kaatsheuvel”). Aansluitend kunt u onder begeleiding en in groepen een gedeelte van het resort in aanbouw bekijken; speciaal voor deze avond worden zelfs enkele vakantiehuisjes voor ons opengesteld!
Vanaf ongeveer 21.30 uur is er een feestavond welke u wordt aangeboden door de familie Blok. De koks van Het Wapen van Kaatsheuvel serveren u gedurende de avond lekkere hapjes onder begeleiding van live muziek.
Deze exclusieve preview eindigt om 01.00 uur.

Route en parkeren
Op het resort is er voldoende gelegenheid om te parkeren. Indien u sportief met de fiets komt, is er bij de ingang voldoende ruimte om uw fiets te stallen.

Inschrijven?
Een Algemene Ledenvergadering van de KOS in deze variant is een avond om niet te missen! Schrijf u daarom uiterlijk zondag 15 maart aanstaande in via onderstaand inschrijfformulier. Na inschrijving ontvangt u van ons per e-mail de bevestiging van uw inschrijving.

Wij rekenen op uw aanwezigheid, inbreng en interesse. Wij ontmoeten u dan ook graag donderdag 19 maart a.s. op deze exclusieve avond in “Het wapen van Kaatsheuvel” op Europarcs Resort Kaatsheuvel.

Kaatsheuvelse Ondernemers Sociëteit
Antoine van Grinsven, voorzitter

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 11-03-2020.